Παρασκευή 23 Νοεμβρίου 2007

καταστημα

«Το Καφενείο» αποτελείται από τον εσωτερικό και τον εξωτερικό χώρο του. Ο εσωτερικός του χώρος αποτελείται από το ισόγειο και το υπόγειο. Το ισόγειο απαρτίζεται από:

τον χώρο υποδοχής (προθάλαμος),
την αίθουσα (αίθουσα - τραπεζοκαθίσματα) και
την κουζίνα.
Όλοι οι χώροι έχουν οπτική επαφή. Το υπόγειο καλύπτει λειτουργικές ανάγκες του καταστήματος αφού υπάρχουν οι αποθηκευτικοί χώροι, η κάβα, τα βαρέλια παλαίωσης κρασιού, το λογιστήριο αλλά και τις τουαλέτες ( WC ). Στις τουαλέτες οδηγούμαστε από τις σκάλες (σκάλες). O εξωτερικός χώρος βρίσκεται εμπρός από το κατάστημα μας όπου είναι πεζόδρομος και καλύπτεται για το 2004, βάση αδείας του δήμου, από τραπεζοκαθίσματα.

ΤΡΑΠΕΖΙΑ

Εντός του καταστήματος υπάρχουν 18 τραπέζια που μπορούν να φιλοξενήσουν έως και 70 άτομα. Πρόκειται για τραπέζια που καλύπτουν τις ανάγκες 1 έως και 8 ατόμων, ανάλογα με το μέγεθος τους. Δίνεται όμως και η δυνατότητα για φιλοξενία μεγαλύτερης παρέας αφού με την προσθήκη και ενοποίηση τραπεζιών μπορεί να καλύψει ένα τραπέζι τις ανάγκες 26 ατόμων!!!

Εκτός του καταστήματος ο χώρος κυμαίνεται ανάλογα με την χορήγηση αδείας από το Δήμο Αθηναίων. Για το έτος 2004, η υπηρεσία του Δήμου έχει χορηγήσει άδεια στο κατάστημα ώστε να μπορεί να καλύψει 15 τουλάχιστον τραπεζάκια 1 έως και 4 ατόμων. Εξωτερικά δίνεται η ίδια δυνατότητα ενοποίησης τραπεζιών, για τις ανάγκες μεγαλύτερης παρέας.

ΚΑΤΑΛΟΓΟΙ
Για «Το Καφενείο», ο κατάλογος, είναι ο βασικότερος ψυχολογικός παράγοντας στο θέμα του σέρβις. Η αφή του πελάτη με το κατάλογο δίνει έναυσμα για να ξυπνήσουν και οι άλλες αισθήσεις, όπως η όραση, η ακοή και η όσφρηση. Το οπτικό κομμάτι του καταλόγου παίζει στην ψυχολογία, έτσι ώστε, όχι μόνο να χαλαρώσει τον πελάτη, αλλά και να του θυμίσει τους λόγους της εξόδου του. Ένας τυπικός κατάλογος είναι ένα απρόσωπο κατάστημα. Ένας κομψός κατάλογος είναι αν μη τι άλλο ένα πλεονέκτημα για τον ιδιοκτήτη του καταστήματος, ένας λόγος για να αρχίσει μία πρώτη επαφή με τον πελάτη. Κάτι που αντικατοπτρίζει τον σεβασμό μας στην παρουσία του.

Επιρροή για την δημιουργία του καταλόγου είναι η γενική εικόνα του καταστήματος, αλλά και η αισθητική που θέλουμε να περάσουμε. Ένα στοιχείο τουλάχιστον πρέπει να είναι κοινό, από το υλικό κατασκευής, έως την καλλιτεχνική γραμματοσειρά γραφής του. Το στοιχείο αυτό συνήθως εφάπτεται οπτικά του χώρου, προκειμένου κατάλογοι και χώρος να είναι μνήμες που εναλλάσσονται στο μυαλό του πελάτη.

Δεν υπάρχουν σχόλια: